• NewOrigin
  • je prázdný
    za 0.00 Kč
    Kouzlení s korálky
     Doporučte nás
    • Podělte se o pozitivní zkušenost z naší spolupráce a doporučte nás Vašim známým a přátelům:

    Vše o nákupu

    Nákup v internetovém obchodě

    1. Vyberte si žádaný zboží, případně se přihlaste do systému
    2. Pokud máte o produkt zájem, zadejte počet kusů a klikněte na ikonku vložit do košíku. Tímto způsobem můžete vybírat a přidávat do nákupního košíku další produkty.
    3. Pokud chcete ukončit nakupování, klikněte na ikonu nákupního košíku v horním navigačním menu. Získáte přístup k obsahu nákupního košíku, ve kterém můžete dodatečně odebírat nebo měnit počet produktů. Provedené změny se projeví po kliknutí mimo políčka nebo stisknutí Enter. Pokud jste s výběrem spokojeni, klikněte na tlačítko "Pokračovat".
    4. Zvolte způsob dopravy a platby
    5. Zadejte dodací údaje a klikněte na tlačítko "Pokračovat" (Pokud jste přihlášeni a máte již nastaven účet, políčka se Vám vyplní automaticky).
    6. Po zkontrolování všech údajů a odsouhlasení obchodních podmínek odešlete objednávku kliknutím na tlačítko odeslat objednávku.
    7. Po odeslání a zpracování objednávky bude na Váš e-mail obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky provozovatelem. Na uvedenou e-mailovou adresu vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
    8. Vaše zboží Vám bude doručen na základě dodací lhůty.

    Doprava zásilek

    Dopravu zajišťuje kurýrní společnost Zásilkovna a Česká pošta. . Zásilka je odeslána do 24 hodin v závislosti na vybrané možnosti platby a skladových zásob zobrazených při produktu. Při nákupu nad 1500,- Vám zboží doručíme zdarma.

    Platba za objednávku

    Platbu za objednané zboží je možné provést převodem na bankovní účet 2300222229/2010  se zadáním variabilního symbolu objednávky nebo dobírkou při převzetí zboží.

    Informace o produktech

    Produkty na eshopu obsahují všechny důležité informace jako je obrázek, popis, parametry, dostupné varianty a subvarianty , aktuální skladové zásoby a různé identifikační kódy.. V případě jakýchkoliv dotazů ke konkrétnímu produktu lze využít kontaktní formulář "dotaz k produktu" zobrazující se v detailu každého produktu.

    Pojištění zboží

    Zboží je pojištěno v rámci přepravní společnosti na hodnotu zboží, které obsahují zásilku. Pojištění platí na dobu během převozu až do doby, kdy je zboží k zákazníkovi doručeno. Před převzetím zboží od doručovatele doporučujeme pozorně zkontrolovat balík nebo obal zásilky. V případě, že je zásilka poškozena doporučujeme tuto informaci zaevidovat přes dostupné možnosti doručovatele případně zásilku ihned reklamovat jako škodnou událost na straně doručovatele.

    Výměna zboží

    Nesedí Vám velikost nebo chcete jinou barvu zakoupeného zboží. Poskytujeme až 30 denní možnost vyměnit si zakoupené zboží ve stejné hodnotě. Pro výměnu zboží nás neváhejte kontaktovat.

    Vrácení zboží

    Na jakékoliv zboží v našem eshopu poskytujeme záruku na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží. Podmínkou je nepoškozené zboží bez známek používání. Pro vrácení takového zboží vyplňte formulář odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

    Sledování zásilek

    O každém stavu objednávky je uživatel informován na speciálním odkazu objednávky i na zadaný email. Při předání zásilky přepravní službě je na email odesíláno sledovací číslo s linkem na sledování zásilky.

    Reklamace zboží

    Na veškeré zboží poskytované v našem eshopu poskytujeme záruku 24 měsíců od zakoupení zboží. V případě reklamace prosím přejděte do sekce Reklamace (registrovaný uživatel) nebo vyplňte formuár na Reklamační protokol, který nám spolu s kopií faktury zašlete na email v sekci Kontakt.

    Často kladené otázky (FAQ)

    Potřebuji poradit, mám dotaz, koho mám kontaktovat?

    Pokud potřebujete s čímkoliv pomoci či se na něco zeptat, využijte prosím Kontaktní formulář , nebo volejte na číslo +420 770 660 252.


    Musím se před nákupem registrovat?

    Pro nákup v e-shopu není nutné se předem registrovat. Pro úspěšné dokončení objednávky je však nutné zadat Vaše jméno, dodací a fakturační adresu, telefon a e-mailovou adresu pro další komunikaci.


    Co získám registrací na e-shopu?

    Registraci v e-shopu doporučujeme. Jako registrovaný uživatel máte možnost sledovat změny objednávek.


    Právě jsem si objednal, za jak dlouho moje objednávka dorazí?

    Pokud jste zvolili zaslání na dobírku, tak pouze čekáte doma na kurýra, než Vám balík doručí. Zboží, které mám skladem, expeduji nejpozději do 48 hodin. O odeslání Vaši objednávky Vás budu informovat. Zpravidla jsou balíčky doručeny do 1-2 pracovních dnů od odeslání, může to však trvat déle.



    Nepřišlo mi potvrzení objednávky.

    Pokud Vám nedojde potvrzení objednávky na Váš e-mail do 10-ti minut od odeslání objednávky, pak zkontrolujte, zda jste zadali správný e-mail, prohlédněte Vaši SPAM schránku a kapacitu Vaší e-mail schránky. Pokud toto nepomůže, potom mě kontaktujte.



    Přišlo mi potvrzení o odeslání zboží, ale zboží nedorazilo.

    Zboží odesílám ve stejný den jako informační e-mail s titulkem: "Vaše objednávka byla odeslána". Objednávka by pak měla být doručena následující pracovní den. Pokud zboží nedorazí ani třetí pracovní den od obdržení e-mailu, pak si zkontrolujte poštovní schránku, zda tam není informace o tom, že Vám zboží skladují na poště (zřejmě jste nebyli zastiženi), případně nás upozorněte a balíček společně dohledáme.


    Jak dlouho je balíček na poště uložen, když nebudu zastižen na dodací adrese?

    Balíčky jsou uloženy na poště 14 dní a máte možnost požádat o opakované doručení, po této době se zboží vrací zpět odesílateli. Pokud víte, že v určitém období si nebudete moci balíček vyzvednout, upozorněte mě a zboží Vám odešlu později. Popř. můžete objednávku stornovat a provést ji až v momentě, kdy budete k zastižení.


    Odeslal jsem objednávku, ale rád bych si ještě objednal další zboží. Je to možné?

    Pokud jste již jednu objednávku odeslal a přejete si Vaši objednávku doplnit, je nejlepší variantou vyplnit si novou objednávku, kde do Poznámky uvedete tuto informaci a doplníte číslo původní objednávky. V tomto případě budou obě objednávky spojeny do jedné a pošlu Vám jeden balíček s jedním poštovným.



    Jakou mám záruku na zakoupené zboží?

    Záruka na veškeré prodávané zboží je 24 měsíců od data prodeje.



    Kde a jak mohu zboží reklamovat?

    Zboží je možné reklamovat v záruční době zasláním na adresu uvedenou v záložce Kontakty. Postup při reklamaci zboží je uveden v Reklamačním řádu.

     
    Tato stránka používá soubory cookies, které nám pomáhají poskytovat služby. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookies. Více informací naleznete zde.
    Rozumím